המטרה העיקרית של כל עסק, ללא קשר לתעשייה או גודל, היא להרחיב את בסיס הלקוחות שלו.

בעזרת תוכנה לשליחת SMS תוכל להשיג את המטרה בקלות ובהוזלה משמעותית בעלות ! 

כיום, השוק מקבל יותר ויותר הודעות ומסרים שיווקיים.

מומחי שיווק כבר בפיתוח מגוון רחב של אסטרטגיות חדשות ושונות להעברת המסרים השיווקיים והשגת מטרת העסק. 

כמה מהאסטרטגיות הללו התבררו כלא יעילות בגלל העלות שלהם, והחזר ההשקעה הנמוך

.שיווק בעזרת תוכנה לשליחת SMS מובטח לעבוד בכל פעם. לא משנה איזה סוג של מוצרים או שירותים העסק מספק ולא משנה מי קהל היעד שלך הוא ! שיווק ה- SMS הוא חיוני לשוק המודרני.

הנה כמה טיפים לשימוש נכון בתוכנה לשליחת SMS והשגת מטרת העסק:

  • המנע משליחת "דואר זבל" לקהל שלך

בעלי העסקים נוטים לחשוב שעם שליחת מספר הודעות SMS לכמות גדולה של לקוחות אחוזי פתיחת הSMS יעלו.

אחת הטעויות הנפוצות ביותר של רוב בעלי העסקים היא לשלוח "דואר זבל" לקהל היעד שלהם.

שים לב – אם אתה רוצה למצות את הקמפיין בצורה הטובה ביותר ביותר נסה לשים את עצמך בנעליים שלהם ודמיין איך היית מרגיש אם אתה באופן קבוע היית מקבל הודעות מחברה כלשהי. די מטריד, נכון?

העובדה היא כי אנשים מעדיפים להתעלם מהודעות אם יש יותר מדי מהם מאשר באמת לקרוא אותם. לכן השלב הראשון בשימוש בתוכנה לשליחת SMS היא לבדוק הודעות
את כמות ההודעות שאתה הולך לשלוח.ואת רמת הרלוונטיות שלהם ללקוחות שלך.

  • הפוך את ההודעות שלך לאישיות יותר

כפי שכבר הזכרנו, התוכן של ההודעות שלך הוא קריטי. אך זה לא מספיק ליצור הודעה בעלת תוכן מושך בלבד.

בעזרת התוכנה לשליחת הודעות SMS תוכל ליצור תוכן אישי ללקוח ולגרום לו להרגיש חשוב יותר.

הדרך הטובה ביותר להשיג את היחס האישי היא לפנות ללקוח לפי השם שלו, ולהציע לו משהו שאתה בטוח שהוא צריך ורוצה לדעת עליו יותר.

כפי שאתה יכול לראות, השגת שיעורי פתיחה טובים יותר לא צריך להיות מאתגר בכלל.

וודא שאתה משתמש בתוכנה מתקדמת לשליחת SMS ותוכל לראות את התוצאות במהירות רבה!

  • התחל עם כותרת מרתקת ומושכת

אין צורך לומר כי אם להודעה יש כותרת גרועה, רוב האנשים אפילו לא יטרחו לקרוא אותה.

לרשותך 201 תווים במערכת לשליחת הודעות sms  – השתמש בהם בחוכמה והמנע מתוכן לא רלוונטי, ארוך ומסובך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבוא עם כותרת מרתקת אשר תניע את הקהל שלך.

הכותרת צריכה להיות קצרה ולהכיל בתוכה את המידע החיוני ביותר. בכך תוכל לסקרן את הקורא ולגרום לו לרצות לדעת יותר פרטים.

מצד שני, השורות הראשונות של ההודעה שלך הן גם חשובות מאוד.

הן צריכות ללכוד את תשומת הלב של הקהל שלך, מבלי להכניע אותו עם יותר מדי פרטים. על מנת להבטיח שיעורי פתיחה טובים וקריאה. מומלץ להגיע לנקודה מיד.

  • שים לב למתי אתה שולח את הודעות ה SMS

בשיווק ב- SMS, העיתוי הוא הכל. זו הסיבה שאתה צריך לקבוע מתי בדיוק הוא הזמן הטוב ביותר לשלוח את ההודעות שלך.

המנע משליחת הודעות מוקדם מדי בבוקר או מאוחר מדי בערב. 

בנוסף וודא שתזמון ההודעה מאפשר ללקוח זמן לקבלת החלטות והכנה.

לדוגמא – קמפיין SMS על יום מכירות שמתקיים בסוף השבוע – על מנת להכין את הלקוח שלח את ההודעה בתחילת השבוע.

צריך כיוון ועזרה ? כנס לקייס סטאדי מלקוחות ותוכל לראות כיצד חברות גדולות משתמשות בתוכנה לשליחת SMS.