כפי שבוודאי כבר שמתם לב, היום דיוור בעזרת SMS הוא עניין נפוץ למדי. בין אם אתם לקוחות שמקבלים מסרונים לטלפון הנייד, ובין אם אתם בעלי עסקים ששולחים הודעות שכאלו ללקוחות שלכם, ברור לכם שלכלי הזה יש אפקט מצוין, והוא נחשב יעיל במיוחד. אבל איך זה באמת עובד? הדרך הטובה ביותר להסביר לכם זאת, היא פשוט לתת לכם דוגמאות לקמפיינים מוצלחים – קייס סטאדי מלקוחות שמקבלים דיוור SMS באופן קבוע.

istudent

אופי ההודעה: "שלום ___ זו גילי ממועדון הלקוחות של istudent"

היתרון: הפנייה האישית. כל אדם אשר מבין דבר או שניים בשיווק, ובייחוד בדיוור באמצעות SMS, יגיד לכם שאחד הדברים החשובים ביותר בתוכן המסרון הוא הפנייה האישית והקרובה. כאן, לא רר הפנייה האישית עושה את העבודה, אלא 'חשיפת' הפנים שמאחורי ההודעה.

התוצאה: רבים מאוד ממקבלי ההודעה קוראים אותה, ואף משתמשים במידע שקיבלו וזו למעשה המטרה של הודעות מסוג זה.

קניוני עופר

אופי ההודעה: מי שמצטרף למועדון הלקוחות של הקניונים, או מאשר משלוח SMS, נהנה משלל משחקונים ויראליים שנחשבים למוצלחים ואהובים מאוד.

היתרון: אין מה להגיד מדובר בפיצ'ר מגניב מאוד, שמושקעת בו, כך נראה לפחות, מחשבה רבה, ולכן הוא גורם לרבים להתאהב בו. מאחר שמדובר בכלי ויראלי, רבים 'נדבקים' בו במהירות.

התוצאה: לעיתים, כל משחק חדש שנשלח לחברי המועדון של קניוני עופר, מביא לרישום של יותר מ-120 אלף לקוחות חדשים. זה מספר מדהים, לכל הדעות.

טיב טעם

אופי ההודעה: מאוד לקוני וקונקרטי יחסית כותרת (לדוגמה: "מבצעים מיוחדים לקראת חג הפסח) ואחריה פירוט המבצעים ודי.

היתרון: זה נשמע כאילו אין כל יתרון בהודעה כזו, אך דווקא סגנון שכזה מתאים מאוד לתחום שבו פועלת טיב טעם: הלקוחות מעוניינים לדעת מה חדש על המדף, וזה מה שהם מקבלים.

התוצאה: הרבה מאוד חברים במועדון הלקוחות של טיב טעם מגיעים לסניפים השונים בעקבות ההודעות שקיבלו לטלפון מה שאומר שהמסרונים הללו נקראים ונטמעים היטב.

רק בשר

אופי ההודעה: בין הזמנה ל'משתה' הקבוע שנערך אחת לחודש, ועד צ'ופר מגניב ליום ההולדת שמונהג ברשת כבר שנים 'שלושה שקלים על כל שנת חיים'. כל הודעה מטעם הרשת היא הודעה קצרה יחסית.

היתרון: עצם המבצע המקורי כבר עושה את העבודה בפני עצמו. גם העובדה שאנשי הרשת לא 'מעמיסים' בהודעות, וגם באורכן, מסייעת לעניין.

התוצאה: מי שאוהב בשר יגיע כנראה למסעדה כדי לממש את מתנת יום ההולדת שלו ואם לא ידע על כך, הSMS יגלה לו.